Strona główna Pytania i odpowiedzi

 NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE

Pytania i odpowiedzi

Tak, oferujemy usługi w formie telefonicznej, video lub stacjonarnie. W przypadku usługi telefonicznej specjalista kontaktuje się na podany w panelu pacjenta numer telefonu w umówionym dniu i godzinie wizyty.

Recepty mogą być wypisywane jedynie przez lekarzy. Terapeuci konopni nie posiadają takich uprawnień. W przypadku chęci uzyskania recepty należy umówić wizytę do lekarza ogólnego numer 1,2,3,4 lub 5… itd.

Decyzję o wypisaniu recept oraz ich ilości każdorazowo podejmuje lekarz podczas realizacji usługi. W przypadku braku przeciwwskazań do uzyskania recepty można wnioskować o uzyskanie do 3 recept podczas jednej wizyty.

W świetle polskiego prawa lekarz może wypisać receptę RPW na maksymalnie 90 dni leczenia, co jest obliczane na podstawie ustalonego, dziennego dawkowania.

Tak, mile widziana jest informacja dla lekarza, jakie produkty są dostępne w okolicy zamieszkania pacjenta oraz na jakie produkty pacjent najlepiej reaguje. Ostatecznie jednak decyzję o wypisaniu preparatu i jego rodzaju podejmuje lekarz podczas wizyty w oparciu o brak przeciwwskazań i o to, co dla pacjenta będzie najlepsze.

O częstotliwości odbywania się usługi decyduje pacjent, natomiast lekarz może podjąć decyzję o nie wypisaniu recepty, jeżeli np. upłynął zbyt krótki odstęp od poprzedniej wykonanej usługi.

Tak, korzystanie z systemów rządowych jest dobrowolne i brak dostępu do nich nie stanowi przeciwwskazania do odbycia usługi.

Tak, kontynuacja leczenia u innego lekarza jest możliwa w przypadku kiedy pacjent został już zakwalifikowany w AnandaMed do leczenia. Jest możliwość umówienia się do dowolnego, innego dostępnego specjalisty, ale pacjent jest wtedy zobowiązany przesłać: opis leczenia, dokumentację medyczną (jeśli posiada) oraz recepty nowo wybranemu lekarzowi.

Nie zwracamy środków za błędnie wykonane rezerwacje przez pacjenta, dlatego prosimy o uważne dokonywanie rezerwacji. W takich sytuacjach możliwe jest przeniesienie środków na właściwą usługę. Jeśli błędnie zarezerwowana usługa będzie opłacona w niższej kwocie niż usługa docelowa to wymagana będzie dopłata wyrównująca cenę właściwej usługi. W celu przeniesienia usługi prosimy o kontakt przez nasz live czat lub e-mail.

Umawianie wizyt odbywa się za pośrednictwem strony AnandaMed, w tym celu należy kliknąć guzik umów wizytę, wybrać specjalistę Lekarz Ogólny a następnie usługę konsultacji. Dostępne terminy podane są w systemie po wyborze specjalisty i usługi. Po wybraniu dogodnej daty i godziny konsultacji kolejnym krokiem jest wypełnienie wstępnego wywiadu medycznego, uzupełnienie swoich danych i opłacenie wizyty.

Umówiona godzina realizacji usługi jest godziną orientacyjną, czasami zdarzają się niewielkie opóźnienia ze względu na konieczność poświęcenia większej uwagi na rozmowę z pacjentami. Prosimy o cierpliwe oczekiwanie na kontakt ze strony lekarza – zawsze następuje on w dniu wskazanym przez pacjenta na realizację usługi.

Nie ma możliwości zmiany terminu zarezerwowanej usługi, dlatego prosimy o przemyślane rezerwacje. W wyjątkowych sytuacjach prośba o zmianę terminu będzie rozpatrywana indywidualnie za pośrednictwem naszego live-czata.

Nie, w świetle obecnych przepisów w momencie kiedy recepta została wystawiona lekarz nie ma możliwości jej zmiany na inny surowiec czy przedłużenia jej terminu realizacji. Wyjątkiem są sytuacje kiedy w recepcie zostanie popełniony błąd, jednak zdarzają się one bardzo rzadko.

Oferujemy kompleksową opiekę, na naszej stronie internetowej są dostępne usługi u lekarzy, terapeutów konopnych, psychologów, psychoterapeutów, dietetyków, zielarzy, naturoterapeutów czy adwokatów. Współpracujemy z ponad 20 przeszkolonymi specjalistami.

Dbamy o dostępność terminów, nasi specjaliści pracują 7 dni w tygodniu, dlatego jest możliwe szybkie umówienie się na wizytę – nawet tego samego dnia lub następnego.

Wszystkie recepty są widoczne w panelu pacjenta. Po otrzymaniu recepty należy udać się do apteki i podać 4- cyfrowy kod PIN recepty do realizacji oraz swój PESEL. W przypadku pacjentów zagranicznych, którzy nie mają nadanego numeru PESEL recepta może być wystawiona w oparciu o numer paszportu, w tym przypadku do apteki należy udać się z wydrukiem recepty oraz paszportem.

Tak, oferujemy kody rabatowe w postaci różnych akcji promocyjnych na przykład systemu poleceń. Zapisz się do newslettera aby być na bieżąco i uzyskać rabat!

 Partnerzy

Nasi partnerzy