NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE
Pytania i odpowiedzi
Tak, oferujemy usługi w formie telefonicznej, video lub stacjonarnie. W przypadku usługi telefonicznej specjalista kontaktuje się na podany w panelu pacjenta numer telefonu w umówionym dniu i godzinie wizyty.
Aby umówić wizytę / zarezerwować termin realizacji usługi należy kliknąć w guzik Umów Wizytę a następnie postępować zgodnie z wyświetlanymi dalszymi krokami.
Recepty mogą być wypisywane jedynie przez lekarzy. Terapeuci konopni nie posiadają takich uprawnień. W przypadku chęci uzyskania recepty należy umówić wizytę do lekarza ogólnego numer 1,2,3,4 lub 5… itd.
Decyzję o wypisaniu recept oraz ich ilości każdorazowo podejmuje lekarz podczas realizacji usługi. W przypadku braku przeciwwskazań do uzyskania recepty można wnioskować o uzyskanie do 3 recept podczas jednej wizyty.
W świetle polskiego prawa lekarz może wypisać receptę RPW na maksymalnie 90 dni leczenia, co jest obliczane na podstawie ustalonego, dziennego dawkowania.
Tak, mile widziana jest informacja dla lekarza, jakie produkty są dostępne w okolicy zamieszkania pacjenta oraz na jakie produkty pacjent najlepiej reaguje. Ostatecznie jednak decyzję o wypisaniu preparatu i jego rodzaju podejmuje lekarz podczas wizyty w oparciu o brak przeciwwskazań i o to, co dla pacjenta będzie najlepsze.
O częstotliwości odbywania się usługi decyduje pacjent, natomiast lekarz może podjąć decyzję o nie wypisaniu recepty, jeżeli np. upłynął zbyt krótki odstęp od poprzedniej wykonanej usługi.
Tak, korzystanie z systemów rządowych jest dobrowolne i brak dostępu do nich nie stanowi przeciwwskazania do odbycia usługi.
Tak, kontynuacja leczenia u innego lekarza jest możliwa w przypadku kiedy pacjent został już zakwalifikowany w AnandaMed do leczenia. Jest możliwość umówienia się do dowolnego, innego dostępnego specjalisty, ale pacjent jest wtedy zobowiązany przesłać: opis leczenia, dokumentację medyczną (jeśli posiada) oraz recepty nowo wybranemu lekarzowi.
Nie zwracamy środków za błędnie wykonane rezerwacje przez pacjenta, dlatego prosimy o uważne dokonywanie rezerwacji. W takich sytuacjach możliwe jest przeniesienie środków na właściwą usługę. Jeśli błędnie zarezerwowana usługa będzie opłacona w niższej kwocie niż usługa docelowa to wymagana będzie dopłata wyrównująca cenę właściwej usługi. W celu przeniesienia usługi prosimy o kontakt przez nasz live czat lub e-mail.
Możliwość anulowania usługi jest tylko w przypadku kiedy usługa nie zostanie zrealizowana w dniu rezerwacji oraz w przypadku kiedy specjalista nie nawiąże wcześniej kontaktu z pacjentem. W takiej sytuacji można napisać wniosek o anulowanie usługi na kontakt@anandamed.pl z prośbą o zwrot środków z podaniem nr konta bankowego.
Umawianie wizyt odbywa się za pośrednictwem strony AnandaMed, w tym celu należy kliknąć guzik umów wizytę, wybrać specjalistę Lekarz Ogólny a następnie usługę konsultacji. Dostępne terminy podane są w systemie po wyborze specjalisty i usługi. Po wybraniu dogodnej daty i godziny konsultacji kolejnym krokiem jest wypełnienie wstępnego wywiadu medycznego, uzupełnienie swoich danych i opłacenie wizyty.
Umówiona godzina realizacji usługi jest godziną orientacyjną, czasami zdarzają się niewielkie opóźnienia ze względu na konieczność poświęcenia większej uwagi na rozmowę z pacjentami. Prosimy o cierpliwe oczekiwanie na kontakt ze strony lekarza – zawsze następuje on w dniu wskazanym przez pacjenta na realizację usługi. Czasami występują problemy techniczne, które mogą spowodować konieczność realizacji usługi max. na drugi dzień. Staramy się jednak aby wszystkie usługi zarezerwowane przez nasz system były relizowane w tym samym dniu.
Nie ma możliwości zmiany terminu zarezerwowanej usługi, dlatego prosimy o przemyślane rezerwacje. W wyjątkowych sytuacjach prośba o zmianę terminu będzie rozpatrywana indywidualnie za pośrednictwem naszego live-czata lub przez kontakt mailowy na kontakt@anandamed.pl
Nie, w świetle obecnych przepisów w momencie kiedy recepta została wystawiona lekarz nie ma możliwości jej zmiany na inny surowiec czy przedłużenia jej terminu realizacji. Wyjątkiem są sytuacje kiedy w recepcie zostanie popełniony błąd, jednak zdarzają się one bardzo rzadko.
Oferujemy kompleksową opiekę, na naszej stronie internetowej są dostępne usługi u lekarzy, terapeutów konopnych, psychologów, psychoterapeutów, dietetyków, zielarzy, naturoterapeutów czy adwokatów. Współpracujemy z ponad 20 przeszkolonymi specjalistami.
Dbamy o dostępność terminów, nasi specjaliści pracują 7 dni w tygodniu, dlatego jest możliwe szybkie umówienie się na wizytę – nawet tego samego dnia lub następnego.
Wszystkie recepty są widoczne w panelu pacjenta. Po otrzymaniu recepty należy udać się do apteki i podać 4- cyfrowy kod PIN recepty do realizacji oraz swój PESEL. W przypadku pacjentów zagranicznych, którzy nie mają nadanego numeru PESEL recepta może być wystawiona w oparciu o numer paszportu, w tym przypadku do apteki należy udać się z wydrukiem recepty oraz paszportem.
Tak, oferujemy kody rabatowe w postaci różnych akcji promocyjnych na przykład systemu poleceń. Zapisz się do newslettera aby być na bieżąco i uzyskać rabat!
Dziękujemy za Twoje zgłoszenie. Pamiętaj, że zmianę adresu, numeru telefonu, błędnie wpisaną datę urodzenia lub literówkę w swoim imieniu lub nazwisku możesz zmienić samodzielnie w Panelu Pacjenta na stronie AnandaMed.pl – klikając w opcję ,,edytuj” pod swoim imieniem i nazwiskiem, a następnie zapisując po dokonaniu zmian.
Jeżeli został podany błędny PESEL lub adres mailowy nie możesz dokonać zmiany samodzielnie. W tym celu napisz swoje imię i nazwisko oraz numer telefonu w celu weryfikacji, a następnie podaj prawidłową daną (pesel lub e-mail) w celu korekty. Wprowadzona zmiana będzie widoczna w Twoim panelu pacjenta.
Przepraszamy ale czasami zdarzają się opóźnienia ze względu na konieczność poświęcenia większej uwagi na rozmowę z pacjentami. Prosimy o cierpliwe oczekiwanie na kontakt ze strony lekarza – w większości następuje on w dniu wskazanym przez pacjenta na realizację usługi. W najgorszym przypadku wizyta może być przesunięta na drugi dzień. Proszę się nie martwić lekarz napewno się skontaktuje a usługa zostanie zrealizowana.
Niestety zgodnie z obowiązującym prawem w Polsce nie ma możliwości wymiany recept. Lekarz musiałby anulować receptę i wystawić ją ponownie oraz wykonać ponownie kontakt z pacjentem w tej sprawie co wiąże się z umówieniem na kolejną usługę.Przed umówieniem się do lekarza należy wcześniej sprawdzić dostępność danego surowca w aptece lub poprosić lekarza o sprawdzenie tego na portalu GdziePoLek.pl
Jeżeli w recepcie został popełniony błąd uniemożliwiający jej realizację – podaj informację który lekarz wystawił taką receptę – lekarz nr 1,2,3,4,5 czy 6? Zgłoszenie zostanie przekazane do lekarza w celu weryfikacji.
Nie zwracamy środków za błędnie wykonane rezerwacje przez pacjenta, dlatego prosimy o uważne dokonywanie rezerwacji. W takich sytuacjach możliwe jest przeniesienie środków na właściwą usługę. Jeśli błędnie zarezerwowana usługa będzie opłacona w niższej kwocie niż usługa docelowa to wymagana będzie dopłata wyrównująca cenę właściwej usługi. W przypadku chęci przeniesienia usługi prosimy o informację zwrotną.
Tak, oferujemy wizyty w formie telefonicznej/video, zarówno w przypadku wizyty pierwszorazowej z kwalifikacją do terapii, jak i kontynuacji leczenia dla pacjentów przenoszących się z innych poradni. W przypadku usługi telefonicznej specjalista kontaktuje się na podany w panelu pacjenta numer telefonu w umówionym dniu i godzinie wizyty.
Terapeuci konopni nie mają uprawnień do wystawiania recept, służą za to swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie sugestii doboru preparatu lub odpowiedniego dawkowania medycznej, czy też prowadzenia terapii w oparciu o CBD/CBG – jest to idealna usługa dla osób, które nie miały do czynienia z konopiami. Terapeuta konopny podczas wizyty może wystawić skierowanie na wizytę lekarską, której koszt wtedy zamiast 250/220 zł wynosi 180 zł. Można również od razu umówić się na wizytę lekarską, bez uprzedniej konsultacji z terapeutą konopnym. W przypadku chęci uzyskania recepty należy umówić wizytę do lekarza ogólnego numer 1,2,3,4 5 lub 6 – różnią się oni dniami i godzinami przyjmowania.
Po zalogowaniu się do Panelu Pacjenta na stronie AnandaMed.pl w lewym górnym, ostatnia ikonka od dołu znajduje się pole ,,dokumentacja medyczna”. Po kliknięciu w to pole pojawia się guzik dodaj dokumentację medyczną, po kliknięciu tego przycisku pojawia się możliwość nazwania pliku. Po wgraniu dokumentacji prosimy o kliknięcie przycisku ,,zapisz”. Najlepiej jest dodawać każdy plik pojedynczo.
Lekarz podejmuje decyzję o wypisaniu recept/y każdorazowo podczas wizyty – jeżeli lekarz nie będzie widział przeciwwskazań do wypisania recepty oraz oceni wskazania medyczne, lekarz ma możliwość wypisania recept/y już podczas pierwszej konsultacji.
Aby zakwalifikować się do terapii z użyciem medycznej marihuany, wystarczy umówić się na konsultację z lekarzem przez naszą stronę. Podczas realizacji usługi specjalista oceni, czy terapia jest dla Ciebie odpowiednia i omówi dalsze kroki.
Każda recepta jest ważna 30 dni od dnia jej wypisania przez lekarza. Jeżeli nie zostanie ona wykupiona w tym czasie – wygasa, bez możliwości jej odnowienia. W przypadku, kiedy skończył się preparat i chcesz kontynuować leczenie zapraszamy do umówienia kolejnej konsultacji lekarskiej.
ecyzję o wypisaniu recept oraz ich ilości każdorazowo podejmuje lekarz podczas realizacji usługi. Można wnioskować o uzyskanie do 3 recept do 45 g podczas jednej wizyty.
AnandaMed.pl jako pośrednik w realizacji usługi między lekarzem a pacjentem nie posiada usługi jaką jest wystawienie zaświadczenia lub dokumentu wywozowego. W przypadku chęci wnioskowania o konkretny dokument należy ustalić ten fakt każdorazowo z lekarzem podczas wizyty, który podejmie decyzję.
Podczas przemieszczania się z surowcem na terenie RP należy mieć ze sobą:
-receptę
-preparat w oryginalnym, aptecznym opakowaniu
-fakturę imienną z apteki lub paragon.
Dokumentacja medyczna nie jest warunkiem koniecznym odbycia konsultacji, natomiast ułatwia lekarzowi decyzje dotyczące przebiegu terapii. Można ją dołączyć w każdej chwili w panelu pacjenta.