Strona główna Dla Pacjentów

Najważniejsze informacje
dla pacjentów

Zapoznaj się z podstawowymi informacjami dla pacjentów i w dwóch krokach zamów usługę.

UWAGA! Recepty, zwolnienia oraz skierowania na NFZ wypisywane są wyłącznie przez lekarzy. Terapeuci konopni oraz inni specjaliści zdrowia publicznego przyjmujący w AnandaMed.pl (poza lekarzami) nie mają uprawień do wypisywania recept. 

basic-func-icon-2

Oferta

  • usługi telefoniczne, video lub stacjonarnie z lekarzami i specjalisatmi zdrowia publicznego z całej Polski
  • pierwsza usłiga / kontynuacja terapii
  • w ten sam dzień lub max. na drugi
  • usługi dla nowych pacjentów, pacjentów z AnandaMed lub z innych poradni
  • przez 7 dni w w tygodniu
  • obsługa przez 24h na dobę
basic-func-icon-3

Usługi

  • osobiste badanie pacjenta przez specjalistę zdrowia publicznego

  • analiza dokumentacji medycznej

  • do 3 e-recept na jednej usłudze (usługa świadczona wyłącznie przez lekarzy)
  • zalecenia terapeutyczne
  • zaświadczenia lekarskie, skierowania
  • możliwość zmiany lekarza w dowolnym momencie
  • wsparcie pacjenta przez live czat, tel. e-mail
basic-func-icon-1

Ceny

  • śr. 100 -250 zł / Cena za usługę zależne jest od wyboru specjalisty oraz ustalonego przez niego cennika świadoczonych usług

  • sprawdź aktualne ceny oraz usługi klikając w guzik „Umów wizytę” a następnie wybierając danego spacjelistę

 NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE

Pytania i odpowiedzi

Tak, oferujemy usługi w formie telefonicznej, video lub stacjonarnie. W przypadku usługi telefonicznej specjalista kontaktuje się na podany w panelu pacjenta numer telefonu w umówionym dniu i godzinie wizyty.

Recepty mogą być wypisywane jedynie przez lekarzy. Terapeuci konopni nie posiadają takich uprawnień. W przypadku chęci uzyskania recepty należy umówić wizytę do lekarza ogólnego numer 1,2,3,4 lub 5… itd.

Decyzję o wypisaniu recept oraz ich ilości każdorazowo podejmuje lekarz podczas realizacji usługi. W przypadku braku przeciwwskazań do uzyskania recepty można wnioskować o uzyskanie do 3 recept podczas jednej wizyty.

W świetle polskiego prawa lekarz może wypisać receptę RPW na maksymalnie 90 dni leczenia, co jest obliczane na podstawie ustalonego, dziennego dawkowania.

Tak, mile widziana jest informacja dla lekarza, jakie produkty są dostępne w okolicy zamieszkania pacjenta oraz na jakie produkty pacjent najlepiej reaguje. Ostatecznie jednak decyzję o wypisaniu preparatu i jego rodzaju podejmuje lekarz podczas wizyty w oparciu o brak przeciwwskazań i o to, co dla pacjenta będzie najlepsze.

O częstotliwości odbywania się usługi decyduje pacjent, natomiast lekarz może podjąć decyzję o nie wypisaniu recepty, jeżeli np. upłynął zbyt krótki odstęp od poprzedniej wykonanej usługi.

Tak, korzystanie z systemów rządowych jest dobrowolne i brak dostępu do nich nie stanowi przeciwwskazania do odbycia usługi.

Tak, kontynuacja leczenia u innego lekarza jest możliwa w przypadku kiedy pacjent został już zakwalifikowany w AnandaMed do leczenia. Jest możliwość umówienia się do dowolnego, innego dostępnego specjalisty, ale pacjent jest wtedy zobowiązany przesłać: opis leczenia, dokumentację medyczną (jeśli posiada) oraz recepty nowo wybranemu lekarzowi.

Nie zwracamy środków za błędnie wykonane rezerwacje przez pacjenta, dlatego prosimy o uważne dokonywanie rezerwacji. W takich sytuacjach możliwe jest przeniesienie środków na właściwą usługę. Jeśli błędnie zarezerwowana usługa będzie opłacona w niższej kwocie niż usługa docelowa to wymagana będzie dopłata wyrównująca cenę właściwej usługi. W celu przeniesienia usługi prosimy o kontakt przez nasz live czat lub e-mail.

W przypadku chęci zabrania surowca za granicę należy skontaktować się z właściwym dla miejsca zamieszkania i kierunku podróży Inspektoratem Farmaceutycznym i stosować się do otrzymanej instrukcji dotyczącej wymaganych dokumentów i procedury. AnandaMed jako pośrednik nie świadczy usługi przygotowania dokumentacji wywozowej, dlatego wszelkie kwestie związane z tym tematem należy omówić z lekarzem podczas konsultacji.

Konsultacje

Podczas konsultacji online lub stacjonarnie lekarz lub specjalista zdrowia publicznego przeprowadzi osobiste badanie lub wywiad medyczny, omówi zasady i formy terapii oraz wyda według wskazań terapeutycznych wytyczne do terapii. W przypadku usługi lekarskiej związanej z medyczną marihuaną pacjent otrzyma e-receptę/y pod warunkiem zakwalifikowania się do terapii lub kontynuacji terapii. 

UWAGA! Do wystawiania e-recept upoważnieni są wyłącznie lekarze.

Zaświadczenie
o leczeniu konopiami

Dowodem świadczącym o leczeniu medyczną marihuaną jest recepta wydana przez lekarza lub specjalistę zdrowia publicznego oraz dokument księgowy potwierdzający zakup surowca farmaceutycznego w aptece. Na wniosek pacjenta lekarz lub specjalista zdrowia publicznego wypisze zaświadczenie o podjętej terapii konopiami.

Skierowania

W uzasadniionych przypadkach lekarz skieruje pacjenta do wybranego specjalisty celem uzupełnienia dokumentacji medycznej lub przeprowadzenia dodatkowych diagnoz.

Zwolnienia

Na wniosek pacjenta oraz w uzasadnionych przypadkach lekarz wypisze zwolnienie lekarskie i zarejestruje je w internetowym systemie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Płatności

Po wyborze lekarza oraz terminu konsultacji opłać usługę za pomocą płatności on-line. Twoja wpłata zostanie automatycznie zaksięgowana a termin zarezerwowany do realizacji.

Przypomnienia
o wizytach

Dzięki systemowi automatycznego wysyłania powiadomień w postaci wiadomości e-mail i SMS o zbliżającej się wizycie, już nigdy nie zapomnisz o wizycie z swoim specjalistą zdrowia publicznego.

E-Recepty

Po wykonanej konsultacji lekarz w uzasadnionych sytuacjach wystawi e-receptę, której kod do jej realizacji otrzymasz w wiadomości SMS wysłanej na Twój nr telefonu. Z kodem z SMS-a oraz numerem PESEL pacjenta skontaktuj się z apteką celem przygotowania i wydania przepisanych leków. E-recepty w formie elektronicznej PDF możesz pobrać samodzielnie ze swojego profilu pacjenta na www.pacjent.gov.pl

UWAGA! Do wystawiania e-recept upoważnieni są wyłącznie lekarze.

E-recepta w IKP

Zaloguj się na www.pacjent.gov.pl i uzupełnij dane w profilu. Dzięki temu będziesz otrzymywał e-recepty na swój telefon.

Otrzymuj e-recepty na telefon oraz zarządzaj historią konsultacji

Dzięki platformie www.pajcent.gov.pl szybko i bezpiecznie sprawdzisz informacje o swoim zdrowiu: historię wszystkich konsultacji i otrzymanych e-recept, które również możesz samodzielnie pobrać z aplikacji na telefon w formie plików PDF. Aby się zalogować potrzebować będziesz swój Profil Zaufany lub dowód osobisty z warstwą elektroniczną (e-dowód).

UWAGA! Do wystawiania e-recept upoważnieni są wyłącznie lekarze.

Panel Pacjenta

basic-func-icon-2

Rezerwujesz

  • wizyty z lekarzami i specjalisatmi zdrowia publicznego z całej Polski

basic-func-icon-3

Monitorujesz

  • przebieg swoich dolegliwości

  • dostępność lekarzy i specjalistów
basic-func-icon-1

Przeglądasz

  • przebieg swojej choroby
  • zalecenia lekarskie
  • wystawione dokumenty

Instrukcja rejestracji Konta Pacjenta

  1. Wypełnij formularz on-line​

    Załóż darmowe konto dla nowych Pacjentów poprzez wypełnienie i zarejestrowaniew formularza znadującego się w prawej kolumnie.
  2. Logowanie do Panelu Pacjenta

    Po udanej rejestracji zostaniesz automatycznie zalogowany i przekierowany do Panelu Pacjenta. Na podany email otrzymasz wiadomość ze swoim loginem i hasłem, jako login możesz również użyć swojego adresu e-mail.

Twoje konto pacjenta
na smartfonie

Gdziekolwiek jesteś masz zawsze dostęp do swoich lekarzy lub specjalistów zdrowia publicznego, rezerwacji wizyt oraz dokumentacji medycznej. Wystarczy tylko że zalogujesz się na swoje konto pacjenta i już wszystko masz w zasięgu dłoni.

 Partnerzy

Nasi partnerzy